Dokładny termin Gaming Masterclass zostanie opublikowany 11 marca 2019 r.
Opis

Trudno znaleźć eksperta, który zakwestionowałby dziś stwierdzenie, iż przedsiębiorstwa w branży hazardowej potrzebują strategii.
Wiele firm zatrudnia doskonałych specjalistów od nowoczesnego zarządzania i rozwoju produktów, tworzy odrębne działy, którym powierza odpowiedzialność za planowanie strategiczne. Następnie zaś... w każdym kolejnym roku zleca im tworzenie setek slajdów prezentujących ambitne pomysły na rozwój firmy, po to by mogły spocząć na dnie szuflad członków zarządu, pozwalając korporacjom z czystym sumieniem wpisać w swoją misję innowacyjność i troskę o klienta. Zabawa powtarza się każdego roku, a ekspert od strategii wpisuje na odpowiednim slajdzie te same co 12 miesięcy wcześniej cele, zmieniając jedynie użyte sformułowania na bardziej „trendy” i aktualizując daty wdrożenia.

Jak przerwać ten zaklęty krąg?
Jak tworzyć strategie w interdyscyplinarnych zespołach, kierując się głębokim zrozumieniem potrzeb klienta i angażując w ich wdrożenie całe firmy od prezesa po recepcjonistę? Jak stworzyć wizję przedsiębiorstwa, która będzie rzeczywistym celem, a nie pustosłowiem? Jak projektować produkty i usługi odpowiadające rzeczywistym potrzebom klientów?

Wierzymy, że branża hazardowa jest doskonałym środowiskiem do realizacji idei „open innovation”. Wierzymy, że wymiana doświadczeń pomiędzy ekspertami z branży i dyskusja na temat wykorzystania do tworzenia praktycznych rozwiązań nowoczesnych konceptów teoretycznych znajdzie wielu zwolenników. Mamy przy tym przekonanie, iż powinniśmy podzielić się bogatym doświadczeniem naszych ekspertów. Dlatego zapraszamy przedstawicieli branży i wszystkie osoby zainteresowane tą tematyką na Gaming Masterclass „Design Thinking - Projektowanie Strategii, Produktów i Usług”, które poprowadzą praktycy rozwoju przedsiębiorstw i planowania strategicznego, pasjonaci myślenia projektowego.

Nasz Gaming Masterclass został opracowany z myślą o maksymalizacji efektu synergii. Dlatego szczególnie zapraszamy do udziału 4-5 osobowe interdyscyplinarne zespoły z jednej firmy, które pod okiem naszych trenerów opracują rozwiązanie rzeczywistego, aktualnego dla danej firmy wyzwania biznesowego (strategicznego, produktowego albo komunikacyjnego). Sugerujemy, aby w skład zespołu weszli przedstawiciele kadry zarządzającej, działu marketingu, strategii, R&D, obsługi klienta oraz kierownicy projektów.

Uczestnicy szkolenia uzyskają praktyczną wiedzę na temat zasad konstruowania nowoczesnych strategii, zostaną wyposażeni we wzory i scenariusze, które pozwolą im na skuteczne wprowadzanie w życie realistycznych planów.

Ukończenie szkolenia gwarantuje uczestnikom z jednej strony pozyskanie aktualnej wiedzy z zakresu tworzenia strategii, z drugiej zaś nabycie praktycznych umiejętności w zakresie planowania rozwoju nowoczesnych przedsiębiorstw.

Koszt uczestnictwa w Gaming Masterclass to 1 900 zł netto.
Liczba miejsc ograniczona!

Dla zespołów z jednej firmy rabat 10%!
W celu rejestracji całego zespołu prosimy o kontakt pod adresem masterclass@gaming5zero.com



Program

Kwiecień 2019
09:00-09:15
Powitanie i rozpoczęcie
09:15-12:30
Masterclass - część teoretyczna
  • Wybrane nowoczesne podejścia do tworzenia strategii – za i przeciw
  • Wizja rozwoju przedsiębiorstwa i tworzenie mapy transformacji
  • Wprowadzenie do metodologii Design Thinking
  • Zasady wykorzystania Design Thinking na poszczególnych etapach tworzenia strategii
  • Projektowanie produktów metodą DT
  • Komunikacja celów strategicznych
  • Firma jako ucząca się organizacja
12:30-13:30
Lunch
13:30-16:30
Masterclass - część warsztatowa
  • Wspólnie wybierzemy i opracujemy metodą projektową wskazane zagadnienie(a) z zakresu strategicznego rozwoju przedsiębiorstwa, ze szczególnym uwzględnieniem projektowania produktów lub usług, lub pokrewny projekt z branży hazardowej z zachowaniem kluczowych elementów metodologii DT.
  • Zachęcamy do udziału kilkuosobowe, interdyscyplinarne zespoły z jednej firmy. Wspólnie opracujemy rozwiązanie stojącego przed Państwem wyzwania biznesowego, które następnie będzie mogło być dalej opracowywane w zespole wyposażonym w wiedzę o DT oraz plan dalszej pracy.
16:30-17:00
Podsumowanie i zakończenie


Trenerzy



Ewa Ulicz
Socjolog, trener, manager IGT Poland
Jestem menedżerem, mentorem i trenerem z ponad 20-letnim doświadczeniem zdobytym w międzynarodowych korporacjach. Z wykształcenia i pasji jestem socjologiem, biegle konstruuję i posługuję się narzędziami badawczymi, stawiam diagnozy i pomagam wdrażać plany rozwoju. Od wielu lat specjalizuję się w strategiach rozwojowych, wdrażaniu innowacji i w przeprowadzaniu zespołów przez trudny okres zmian. Uważnie śledzę trendy w zakresie rozwoju przywództwa. Jestem zwolennikiem edukacji i zarządzania demokratycznego od wczesnych lat szkolnych do emerytury. Skłaniam się ku idei holokracji i chętnie z każdym dyskutuję na temat pracy w samozarządzających się zespołach.


Joanna Piotrowska
Socjolog, trener, konsultant Design Thinking
Jestem przedsiębiorcą, trenerem i praktykiem Design Thinking. Moja misja na teraz (a może i na całe życie) to wspieranie przedsiębiorczości, kreatywności i autentyczności; swojej i innych. Studiowałam socjologię (stąd ciekawość badawcza), italianistykę (stąd dolce vita;), coaching (stąd uważność i mocne pytania) oraz MBA dla branży IT (stąd zorientowanie na biznes i konkret;). Głęboko wierzę, że kreatywność nie sprowadza się do chaosu, a dążenie do innowacyjności jest procesem, któremu warto zaufać, poprzez nadanie mu struktury. Tę strukturę wnoszą dla mnie sprinty Design Thinking. Aby zrównoważyć pasje zawodowe, oddaję się również relaksowi, poprzez taniec i teatr improwizowany, medytację oraz lomi lomi nui.

Głęboka wiedza

Dowiesz się, co i jak możesz zrobić już dziś, aby strategia Twojej firmy zyskała pragmatyczny wymiar, systematycznie przynosiła pożądane efekty, a jej cele były oparte o rzeczywiste potrzeby klientów.

Praktyczne umiejętności

Nauczysz się szybkiego i efektywnego konstruowania planów strategicznych na bazie praktycznych szablonów i będziesz w stanie zainicjować skuteczny proces zmian w Twoim przedsiębiorstwie.

Rozległe kompetencje

Zyskasz umiejętność krytycznego wyboru elementów strategii firmy i określania wizji rozwoju w uzgodnieniu ze wszystkimi interesariuszami procesu. Nauczysz się jak podsycać ciekawość i elastyczność członków zespołu i własną.