Dokładny termin Gaming Masterclass zostanie opublikowany 11 marca 2019 r.
Opis

Przedsiębiorstwa w branży hazardowej, jak w każdej innej, dla skutecznego planowania rozwoju biznesu potrzebują wiedzy o swoim targecie – czyli grupie, do której chcą kierować swoje produkty. Znajomość potrzeb, napędów, przyczyn i rodzaju stresu związanego z grą oraz ich powiązanie z innymi postawami klientów wobec życia, pozwalają na stworzenie efektywnej oferty, przedstawionej w zrozumiały i interesujący sposób. Poznanie potrzeb klienta pozwala także na zrozumienie pewnych zachowań, którymi dzięki wiedzy możemy zarządzać.

Ponieważ ludzie są różni, warto dowiedzieć się w jaki sposób można ich podzielić i jakie kryteria należy zastosować, aby osiągnąć zamierzony cel biznesowy. W ramach segmentacji warto posiadać umiejętność określania potencjału każdej z grup klientów i wyselekcjonować tę, która jest najbardziej interesująca pod kątem naszego biznesu. To właśnie jest nasz target!

Wszystkich, którzy chcą zmierzyć się z tą tematyką i dowiedzieć więcej o klientach branży hazardowej serdecznie zapraszamy na Gaming Masterclass „Segentacja Klientów - Gracze, Potrzeby, Postawy”. Warsztaty poprowadzą badacze z wieloletnim doświadczeniem w branży gier i zakładów.

Uczestnicy szkolenia uzyskają praktyczną wiedzę na temat badań segmentacyjnych, na przykładzie segmentacji wykorzystywanych w pracach działów marketingu. Będą mogli także samodzielnie przygotować założenia i w praktyce poznać wszystkie kroki niezbędne do skutecznego budowania segmentacji.

Połączenie wiedzy praktycznej z wiedzą z zakresu badań marketingowych podniesie umiejętności uczestników w zakresie selekcjonowania i opisywania targetu oraz budowania usług, które będą najlepszą odpowiedzią na potrzeby klientów.

Koszt uczestnictwa w Gaming Masterclass to 1 900 zł netto.
Liczba miejsc ograniczona!



Program

Maj 2019
09:00-09:15
Powitanie, zapoznanie, zasady, flow, ustalenie i omówienie celów oraz KPI
09:15-12:30
Masterclass - część teoretyczna
  • Omówienie czym jest segmentacja i do czego może być potrzebna w branży hazardowej
  • Omówienie czym jest grupa docelowa i jak ją definiować
  • Omówienie przykładów - jak zbudowany jest model i do czego można go użyć
  • Ustalenie wymiarów przydatnych przy segmentacji osób obecnie grających i będących potencjalnymi graczami w gry za pieniądze
12:30-13:30
Lunch
13:30-16:30
Masterclass - część warsztatowa
  • Wypracowanie stwierdzeń mogących stać się pytaniami użytymy w badaniu segmentacyjnym
  • Praca nad przykładem segmentacji osób grających i będących potencjalnymi graczami
16:30-17:00
Podsumowanie pracy w grupach i omówienie wiedzy wyniesionej z Gaming Masterclass


Trenerzy



Katarzyna Krzywicka-Zdunek
Socjolog, od ponad 20 lat zajmuje się badaniami jakościowymi. Specjalizuje się w badaniach związanych z różnymi grupami docelowymi – dziećmi, szeroko rozumianą młodzieżą, a także z kobietami. Kieruje jakościowym zespołem badawczym, kocha wyzwania i segmentacje konsumenckie. Realizowała szereg projektów badawczych dla liderów branży hazardowej.


Dorota Peretiatkowicz
Socjolog i psycholog, w badaniach marketingowych od ponad 20 lat. Specjalizuje się projektach ilościowych, szczególnie dla branży FMCG, usług oraz OTC. Liderka innowacyjnych projektów badawczych i związanych z różnymi targetami.


Głęboka wiedza

Pokażemy Ci czym jest segmentacja konsumencka i jak w praktyce można ją zastosować w Twojej pracy z graczami.

Praktyczne umiejętności

Nauczysz się jak rozmawiać z przedstawicielami różnych segmentów, jak konstruować dla nich ofertę gier i na co zwracać w niej uwagę.

Rozległe kompetencje

Będziesz potrafił rozpoznać potrzeby swoich klientów, nie tylko przez pryzmat gier po jakie sięgają, ale i potrzeb jakie zaspokajają. Przekonasz się jak styl życia determinuje postawy graczy.